ΜΕΝΟΥ

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ … ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ…


ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΘΕΣΗ … ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ.
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ … ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΦΟΒΗΘΩ…

Θα ήταν πολύ εύκολο για μένα να πάρω θέση στα θέματα που αφορούν  τις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές. Σίγα μην τρομάξω , σιγά μην φοβηθώ… που λέει και το τραγουδάκι.
Το έκανα στην ζωή μου πολλές φορές , ακόμη και όταν έπαιζα την ζωή μου κορόνα γράμματα, δεν θα λυγίσω τώρα.  Όμως είναι μεγάλη ντροπή αυτό που άκουσα προχθές. Έλεγε ο ένας στον άλλο
-        




        ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΑΤΟΜΑ.
Ένοιωσα μέσα μου μεγάλη ντροπή για όσα έτυχε να ακούσω εκείνη την στιγμή και αυτό έγινε μπροστά στα μάτια μου, δεν το άκουσα από άλλον δεν μου το είπαν.
Συνέχισα να βαδίζω χωρίς να με καταλάβουν και χωρίς να δώσω και εγώ το στίγμα πως κατάλαβα.
Έχω τόσα θέματα που θα βγάλω στην φόρα που κάποιοι δεν θα έχουν όρεξη ούτε να φάνε.
Μάλαγα με τον Σίμο τον Συμεωνίδη,  υπ. Τοπικό Σύμβουλο Παραλίας με τον Θανάση Λιακόπουλο,  χθες το βράδυ γυρνώντας από την Παραλία. Ακούστε λοιπόν κύριοι της Δημαρχίας που θέλετε ξανά την ψήφο μας.
ΠΡΩΤΟΝ : Τα μισά φώτα στον πεζόδρομο της παραλίας μας, στην Κατερίνη ήταν σβηστά , η καμένα δεν γνωρίζω αλλά θα ρωτήσω και θα  μάθω.  Μέσα στο καταχείμωνο όταν κάποιος περπατάει στην παραλία Κατερίνης, εάν δεν το ξέρει, δεν πιστεύει ότι εκεί ζουν άνθρωποι, θα νομίζει πως είναι σε μια βομβαρδισμένη πόλη.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ : Θα επανέλθω και μάλιστα πολύ σύντομα, σε αυτό το θέμα γιατί έχω ασχοληθεί και στο παρελθόν και δεν πήρα απαντήσεις.
Εβδομήντα οκτώ παιδάκια στο σχολείο της παραλίας και είναι πού άσχημο να μην μπορούν τα παιδάκια να πάνε σχολείο γιατί τους επιτίθενται αγέλλες σκύλων  και να μην μπορούν να πάνε στο σχολείο.
Να ξέρετε πως θα με βρείτε μπροστά σας και θα το κάνω κάθε φορά που θα βρίσκω μπροστά μου τέτοια προβλήματα. Το έκανα και παλιότερα που ήμουν στο ραδιόφωνο, θα το κάνω και τώρα μέσα από την εφημερίδα που διευθύνω.
 Α!!! και κάτι άλλο, θα μιλάω, όταν θέλω, όταν κρίνω πως πρέπει, και κυρίως όταν βλέπω πως μέσα στην πόλη μου να γίνονται κλίκες που καμιά σχέση δεν έχουν με την διεκδίκηση της Δημαρχίας, αλλά για προσωπικές κόντρες και προσωπικές φιλοδοξίες.  
Όσο για κάποιους δημοσιογράφους που ήταν πρώην κάτι…. και τώρα βγήκαν στο κουρμπέτι γιατί μυρίστηκαν  φράγκα θα με βρουν μπροστά τους και το εννοώ…
Άκης Ρούσσος
Υπεύθυνος για το
Pieria News

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου