ΜΕΝΟΥ

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΣ!!!


Ο δρόμος προς εκείνη την Κυριακή που θα οδηγηθούμε προς τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές, δεν θα είναι και πολύ εύκολος,  μιας και μερικές φορές, οι άνθρωποι κάνουν σχέδια και ο Θεός   χαμογελάει.

Στην δική μας περίπτωση, ενώ θα ήταν πολύ εύκολο να κερδηθεί με τον ποιο εύκολο τρόπο ο θώκος της Δημαρχίας, κάποιοι αποφάσισαν πως πρέπει να χωριστούμε σε 10 κομμάτια.    

Κατά την δική μου ταπεινή άποψη θα πράγματα θα έπρεπε να ήταν πιο απλά, αλλά  ποιος  με ρώτησε. Θα σας πω πως από την θέση μου σαν δημοσιογράφος λέω την γνώμη μου χωρίς να με ρωτήσει κανείς.

Θα μου πεις πως ενώ  θα μπορούσαμε να πούμε, ποιος θεωρούμε πως είναι ο πιο ικανός και να τον βάλουμε μπροστά, εμείς διαλέξαμε τον πιο δύσκολο δρόμο.

Άντε δεν πειράζει, καλή αρχή και  ο καλύτερος ας μπει μπροστά για να κάνει πράξη όσα μέχρι σήμερα δεν έγιναν στην ΚΑΤΕΡΙΝΗ.

Ο νέος δήμαρχος τελικά κατά την άποψή μου θα πρέπει να έχει πολύ καλή ακοή. Να ακούει τους πολίτες και να πορεύεται.
Ποιος είναι  αυτός ? Δεν ξέρω ο αφέντης  λαός σας αποφασίσει.
Κοιτάξτε  μόνο μην κάνουμε ξανά τα ίδια λάθη, ας κάνουμε άλλα καινούργια.

Άκης Ρούσσος

Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου